BEP 9. SINIF MATEMATİK YILLIK PLAN

BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI FORMU

Öğrencinin Adı Soyadı :  Sınıfı Numarası      :  9/ D 
Eğitim Programını Hazırlayanlar  : İsmail ŞENEL, Sibel TÜRKKÖLESİ                               
BEP Hazırlama Tarihi  :…./../2013

Uzun Dönemli Amaçlar
Kısa Dönemli Amaçlar
Başlangıç-Bitiş Tarihi
Sorumlu Kişiler

1-    KÜMELERDE
TEMEL KAVRAMLAR



1-1.           Küme kavramını örneklerle açıklar ve kümeleri ifade etmek için farklı gösterimler kullanır.
23.10.2013 -29.11.2013
BEP Geliştirme Birimi
1-2.           Evrensel küme, boş küme, sonlu küme ve sonsuz küme kavramlarını
örneklerle açıklar.


1-3. İki kümenin eşitliğini açıklar.


1-3.           Kümelerde birleşim, kesişim ve farkişlemler arasındaki ilişkileri
ifade eder.


1-5.İki kümenin kartezyen çarpımını açıklar.



2-DENKLEM ve EŞİTSİZLİKLER
GERÇEK SAYILAR

2-1. İrrasyonel sayılar ve gerçek sayılar kümesini açıklar.
02.12.2013 - 24.01.2014
BEP Geliştirme Birimi
2-2. Gerçek sayılar kümesinde aralık kavramını açıklar.


2-3. Üstlü ifadeleri içeren denklemleri çözer.


2-4. Köklü ifadeler ve özelliklerini bir gerçek sayının rasyonel sayı
kuvveti ileİlişkilendirerek açıklar.


2-5.Oran ve orantı kavramlarını gerçek/gerçekçi hayat durumlarını
modellemede veproblem çözmede kullanır.



3-ÜÇGENLER




3-1. Bir üçgenin iç açılarının ölçüleri toplamının 180°,
dış açılarının ölçüleri toplamının360° olduğunu gösterir
10.03.2014 - 30.04.2014
BEP Geliştirme Birimi
3-2. İki üçgenin benzerliğini açıklar, iki üçgenin benzer olması için
gerekli olan asgari koşulları belirler.


3-3. Bir açının açıortayını çizer ve özelliklerini açıklar.


3-4. Dik üçgende Pisagor teoremi ile ilgili uygulamalar yapar.


3-5. Dik üçgende dar açıların trigonometrik oranlarını tanımlar


3-6. Üçgenin alanını veren bağıntıları oluşturur ve uygulamalar yapar.



4-VEKTÖRLER,

      OLASILIK

4-1. Vektör kavramını açıklar.
01.05.2014 - 13.06.2014
BEP Geliştirme Birimi
4-2. İki vektörün toplamını ve vektörün bir gerçek sayıyla çarpımını


4-3.İki vektörün toplamını


5-1. Örnek uzay, deney, çıktı, bir olayın tümleyeni, ayrık ve
ayrık olmayan olay kavramlarını açıklar.



…../…./2013
                                                          
     İsmail ŞENEL                       Sibel TÜRKKÖLESİ          
Öğrenci Velisi                    Sınıf  Rehber Öğretmeni        Matematik Öğretmeni               Birim Başkanı                  
Sayın ziyaretçi biliyor musunuz? Bu yazı sizden önce counter kişi tarafından okundu.


0 yorum

LÜTFEN YORUMLARINIZI YAZINIZ

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.