BEP 9. SINIF MATEMATİK YILLIK PLAN
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI FORMU
Öğrencinin Adı Soyadı : Sınıfı Numarası : 9/ D
Eğitim Programını Hazırlayanlar : İsmail ŞENEL, Sibel TÜRKKÖLESİ
BEP Hazırlama
Tarihi :…./../2013
Uzun
Dönemli Amaçlar
|
Kısa
Dönemli Amaçlar
|
Başlangıç-Bitiş
Tarihi
|
Sorumlu
Kişiler
|
1-
KÜMELERDE
TEMEL
KAVRAMLAR
|
1-1.
Küme
kavramını örneklerle açıklar ve kümeleri ifade etmek için farklı gösterimler
kullanır.
|
23.10.2013 -29.11.2013
|
BEP Geliştirme Birimi
|
1-2.
Evrensel
küme, boş küme, sonlu küme ve sonsuz küme kavramlarını
örneklerle
açıklar.
|
|
|
|
1-3. İki kümenin eşitliğini açıklar.
|
|
|
|
1-3.
Kümelerde
birleşim, kesişim ve farkişlemler arasındaki ilişkileri
ifade
eder.
|
|
|
|
1-5.İki kümenin kartezyen çarpımını açıklar.
|
|
|
|
2-DENKLEM ve
EŞİTSİZLİKLER
GERÇEK
SAYILAR
|
2-1. İrrasyonel
sayılar ve gerçek sayılar kümesini açıklar.
|
02.12.2013 - 24.01.2014
|
BEP Geliştirme Birimi
|
2-2. Gerçek
sayılar kümesinde aralık kavramını açıklar.
|
|
|
|
2-3. Üstlü ifadeleri içeren denklemleri çözer.
|
|
|
|
2-4. Köklü
ifadeler ve özelliklerini bir gerçek sayının rasyonel sayı
kuvveti ileİlişkilendirerek açıklar.
|
|
|
|
2-5.Oran
ve orantı kavramlarını gerçek/gerçekçi hayat durumlarını
modellemede veproblem çözmede kullanır.
|
|
|
|
3-ÜÇGENLER
|
3-1. Bir üçgenin iç açılarının ölçüleri
toplamının 180°,
dış açılarının
ölçüleri toplamının360° olduğunu gösterir
|
10.03.2014 - 30.04.2014
|
BEP Geliştirme Birimi
|
3-2. İki üçgenin benzerliğini açıklar, iki
üçgenin benzer olması için
gerekli olan
asgari koşulları belirler.
|
|
|
|
3-3. Bir açının açıortayını çizer ve
özelliklerini açıklar.
|
|
|
|
3-4. Dik üçgende Pisagor teoremi ile ilgili
uygulamalar yapar.
|
|
|
|
3-5. Dik üçgende dar açıların trigonometrik
oranlarını tanımlar
|
|
|
|
3-6. Üçgenin
alanını veren bağıntıları oluşturur ve uygulamalar yapar.
|
|
|
|
4-VEKTÖRLER,
OLASILIK
|
4-1. Vektör kavramını açıklar.
|
01.05.2014 - 13.06.2014
|
BEP Geliştirme Birimi
|
4-2. İki vektörün toplamını ve vektörün bir
gerçek sayıyla çarpımını
|
|
|
|
4-3.İki vektörün toplamını
|
|
|
|
ayrık olmayan
olay kavramlarını açıklar.
|
|
|
…../…./2013
İsmail
ŞENEL Sibel
TÜRKKÖLESİ
Öğrenci
Velisi Sınıf Rehber Öğretmeni Matematik Öğretmeni Birim Başkanı
Sayın ziyaretçi biliyor musunuz? Bu yazı sizden önce
kişi tarafından okundu.
0 yorum
LÜTFEN YORUMLARINIZI YAZINIZ