31 MARTTA EK DERS KARARI












Yerel seçimlerin yapılacağı 30 Mart 2014 Pazar gününün ardından Pazartesi günü resmi olmamakla birlikte Bakan tarafından tatil edildiği duyuruldu. 31 Mart Pazartesi günü öğretmenlere ödenecek ek ders ücreti için toplu sözleşme metninin 2. Maddesi, 1. Paragrafında yer alan ibareye göre;

Madde 2- (1) Milli Eğitim Bakanlığına bağlı örgün ve yaygın eğitim kurumlarında ders yılı içerisindeki iş günlerinde genel idari izinli olmaları sebebiyle eğitim ve öğretim faaliyetlerini fiilen yerine getiremeyen yönetici ve öğretmenler…… bu sürelerde üzerlerinde bulunan aylık karşılığı ders, varsa ek ders, ders niteliğinde yönetim, hazırlık ve planlama görevlerini yapmış sayılırlar.,

Sayın ziyaretçi biliyor musunuz? Bu yazı sizden önce counter kişi tarafından okundu.


0 yorum

LÜTFEN YORUMLARINIZI YAZINIZ

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.