ÖĞRETMENE EKDERS GELİYOR

Eğitim-Bir-Sen Genel Başkan Yardımcısı Ali Yalçın, toplu sözleşme masasına taşıdıkları “Eğitim kurumlarında görevli yönetici ve öğretmenlerce fiilen yerine getirilen nöbet görevi karşılığında, nöbet tutulan her gün için 4 saat ek ders ücreti ödenir” talebin yerine getirilmesi için mücadelelerinin süreceğini ifade ederek, “Çoğu kurumda nöbetin bir karşılığı varken, eğitim hizmet kolunda bunun bir karşılığının olmaması adil değil. ‘Beleş nöbete hayır’ diyoruz” dedi

Ek Ders Dağılımında Adalet İstiyoruz


Nabi Avcı’nın Milli Eğitim’de görevi devraldıktan sonraki süreçte, birinci kanaat dönemine kadar ortaya konulan performansın artarak devam etmesi gerektiğini belirten Yalçın, şöyle devam etti:
 “Çoğu kurumda nöbetin bir karşılığı varken, eğitim hizmet kolunda bunun bir karşılığının olmaması adil değil” diyen Ali Yalçın, “Toplu sözleşme masasına taşıdığımız, ‘Eğitim kurumlarında görevli yönetici ve öğretmenlerce fiilen yerine getirilen nöbet görevi karşılığında, nöbet tutulan her gün için 4 saat ek ders ücreti ödenir’ teklifin yerine getirilmesi için mücadelemiz sürecek. Teklifimizi geçersiz kılacak hiçbir gelişme olmamıştır. Sendika olarak ‘beleş nöbete hayır’ demeye devam ediyoruz. Bir toplu sözleşmede 18 kazanımı sağlayan irade, bu konuyu da eninde sonunda çözecek ve kazanım kervanına ekleyecektir. Bunda kararlıyız” ifadelerini kullandı. 
Sayın ziyaretçi biliyor musunuz? Bu yazı sizden önce counter kişi tarafından okundu.


0 yorum

LÜTFEN YORUMLARINIZI YAZINIZ

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.