BEP ÖRNEĞİ

BİREYSEL ÖĞRETİM PLANI


DERS
HAYAT BİLGİSİ
SSINIF

3
ÜNİTENİN ADI
VÜCÜDUMDA NELER VAR?
KONU
VÜCUDUMUZ
UZUNDÖNEMLİ AMAÇ
Sağlıklı yaşama yönelik kavramları günlük yaşamında kullanır.
ÖNERİLEN SÜRE
14/11/2011-02/12/2011

ÖĞRENCİ  KAZANIMLARI

Kısa Dönemli Amaç:1) Duyu organları ayırt eder.
Öğretme-Öğrenme Yöntem ve
Teknikleri
Açık anlatım, model olma, soru-cevap
Kullanılan Eğitim teknolojileri
Araç,Gereçler ve Kaynakça
Tepe göz, resimli asetat, pamuk, kolonya, şeker, kitap, telefon, sıcak ve soğuk su, kavram haritası.

ÖĞRETME - ÖĞRENME  ETKİNLİKLERİ /  İŞLENİŞ

Öğretmen “çocuklar bugün sizinle duyu organlarını öğreneceğiz” der. Öğretmen model olarak tepe  gözle konuları anlatır. Kavram haritasıyla pekiştirir. Gözü kitapla, kulakla telefondaki müzik sesini, burun ile kolonyayı,  dil ile şekeri, deri ile sıcak-soğuk su özdeşleştirerek anlatır. Öğretmen soru sorarak konu tekrarı yapar. Doğrular pekiştirilir, yanlışlar hemen düzeltilir.

Ölçme Değerlendirme

Dersin Diğer Derslerle    İlişkisi
Performans Ölçeğine İşaretlenecektir.

Performans Ölçeği
Davranışlar
Öğrenci İsimleri


Halis

Süleyman

Mustafa

Furkan






1)Duyu organlarının adını söyler.
   









2)Adı söylenen duyu organını gösterir.










3)Gösterilen duyu organının işlevini söyler.










4)Duyu organlarını ayırt eder.













































Planın Uygulanmasına İlişkin Açıklamalar




Sınıf Öğretmeni                                 Sınıf Öğretmeni                                Okul Müdürü
Sayın ziyaretçi biliyor musunuz? Bu yazı sizden önce counter kişi tarafından okundu.


0 yorum

LÜTFEN YORUMLARINIZI YAZINIZ

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Blogger tarafından desteklenmektedir.