BEP ÖRNEĞİ
BİREYSEL ÖĞRETİM PLANI
DERS
|
HAYAT BİLGİSİ
|
||
|
3
|
||
ÜNİTENİN ADI
|
VÜCÜDUMDA NELER VAR?
|
||
KONU
|
VÜCUDUMUZ
|
||
UZUNDÖNEMLİ AMAÇ
|
Sağlıklı yaşama yönelik
kavramları günlük yaşamında kullanır.
|
||
ÖNERİLEN SÜRE
|
14/11/2011-02/12/2011
|
ÖĞRENCİ KAZANIMLARI
Kısa Dönemli Amaç:1) Duyu organları ayırt eder.
|
|
Öğretme-Öğrenme Yöntem ve
Teknikleri
|
Açık anlatım, model olma,
soru-cevap
|
Kullanılan Eğitim teknolojileri
Araç,Gereçler ve Kaynakça
|
Tepe göz, resimli asetat,
pamuk, kolonya, şeker, kitap, telefon, sıcak ve soğuk su, kavram haritası.
|
ÖĞRETME -
ÖĞRENME ETKİNLİKLERİ / İŞLENİŞ
Öğretmen “çocuklar bugün sizinle duyu organlarını öğreneceğiz”
der. Öğretmen model olarak tepe gözle
konuları anlatır. Kavram haritasıyla pekiştirir. Gözü kitapla, kulakla
telefondaki müzik sesini, burun ile kolonyayı, dil ile şekeri, deri ile sıcak-soğuk su özdeşleştirerek
anlatır. Öğretmen soru sorarak konu tekrarı yapar. Doğrular pekiştirilir,
yanlışlar hemen düzeltilir.
|
|
|
Performans
Ölçeği
Davranışlar
|
Öğrenci
İsimleri
|
|||||||||
Halis
|
Süleyman
|
Mustafa
|
Furkan
|
|||||||
1)Duyu
organlarının adını söyler.
|
||||||||||
2)Adı söylenen
duyu organını gösterir.
|
||||||||||
3)Gösterilen duyu
organının işlevini söyler.
|
||||||||||
4)Duyu
organlarını ayırt eder.
|
||||||||||
|
Sınıf Öğretmeni Sınıf
Öğretmeni Okul
Müdürü
Sayın ziyaretçi biliyor musunuz? Bu yazı sizden önce
kişi tarafından okundu.
0 yorum
LÜTFEN YORUMLARINIZI YAZINIZ